Norėdami grąžinti užsakymą atlikite šiuos veiksmus:
- Užpildykite grąžinimo formą.
- Užpildytą formą išsiųskite mums kartu su grąžinamomis prekėmis. Pasirinkite Jums patogiausią grąžinimo būdą, galite siųsti paštu, pasinaudojant kurjerių paslaugomis, kurjerių terminalais.
Jeigu siųsite paštu ar per kurjerį, tuomet grąžinimo adresas yra šis nurodytas grąžinimo formoje:
- Gavėjas: MB Ramoda
- Adresas: Želsvelės g. 3-15, Želsva, LT-69193 Marijampolės sav.
- +37063020004, info@ramodashop.lt
Jeigu siųsite per terminalą, nurodykite šiuos duomenis:
- Gavėjas: MB Ramoda
- Adresas: Želsvelės g. 3-15, Želsva, LT-69193 Marijampolės sav.
- +37063020004, info@ramodashop.lt
- Paštomato adresas: Omniva – Marijampolės IKI Vytauto paštomatas Vytauto g. 48A, Marijampolė, Lietuva arba Lpexpress – MAXIMA XX Bažnyčios g. 38, 68309, Marijampolė, Lietuva
Galite pažymėti, kad norite pinigų grąžinimo arba prekę galite keisti į kitą prekę, gave grąžinimą Jus informuosime.
Grąžinimo taisyklės
Ramodashop.lt elektroninė parduotuvė remiasi Lietuvos Respublikos įstatymais, todėl taip pat vykdo prekių grąžinimo politiką. Įsigytus produktus galima grąžinti įmonei, šiais atvejais:
- Jeigu Jūsų gauta prekė neatitiko tos, kurią įsigijote elektroninėje parduotuvėje.
- Jeigu prekės dydis Jums netinka ar nepatiko prekės išvaizda, siūlome Jums ją pakeisti nemokamai (t.y. Jums nereikės mokėti už kitos prekės pristatymą).
- Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos įstatymais, suteikiame klientui galimybę grąžinti įsigytą prekę – procesui įgyvendinti, kaip ir yra nurodyta, suteikiame 14 (keturioliką) dienų. Laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo tos akimirkos, kai siunta yra pristatyta kurjerių arba nuo to momento, kai siuntą yra atsiimta iš siuntų terminalo.
- Įspėjame, jog prekės, kurias norite grąžinti, privalo būti nenaudotos, nepraradusios pirminės – prekinės išvaizdos, vizualinių bruožų (Išskyrus atvejus, kai prekė yra brokuota ar defektuota). Pakuotė taip pat turi būti nepažeista, nesugadinta, nedeformuota. Pastaba – atidaryta pakuotė nėra įvardijama, kaip pažeidimas, jeigu tikslas buvo įsitikinti, jog gautas daiktas atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą.
- Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, nebent nurodyta kitaip.
- Norėdami grąžinti prekę, privalėsite užpildyti produkto grąžinimo formą (ją galite rasti čia – Grąžinimo forma).
- Šią formą turite pridėti kartu su grąžinamomis prekėmis arba skanuotą kopiją atsiųsti el. paštu – info@ramodashop.lt.
- Grąžinant prekę reikia nurodyti šią informaciją: užsakymo numerį, grąžinamos prekės pavadinimą bei kodą, pirkimo datą.
- Mūsų elektroninė parduotuvė įsipareigoja, gavusi grąžinta prekę, grąžinti pinigus per 5 – 10 darbo dienų.
- Klientui, panorusiam gautą prekę pakeisti kita, galioja produkto pristatymo terminai, esantys elektroninės parduotuvės nuostatuose.
- Įspėjame, jeigu grąžinate prekę, už kurią dalinai ar pilnai sumokėjote pasitelkę nuolaidą, kuponą, vertė nėra konvertuojama į materialią valiutą – pinigus. Vis dėlto, panaudota suma gali būti pritaikyta kitam pasirinktam pirkiniui.
- Tuo atveju, kai Jūsų įsigyta prekė turi kokybės trūkumų, Jūs turite teisę reikalavimus dėl kokybės trūkumų pardavėjui pareikšti per 2 metų garantinį terminą, t. y. Jūs per 2 metų garantinį terminą savo pasirinkimu turite teisę iš pardavėjo reikalauti:
1) nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
2) nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
3) sumažinti prekės kainą arba
4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.363 straipsnio 7 dalis).