Pristatymas

Pristatymo informacija 

  • Ramodashop.lt elektroninė parduotuvė prekes pristato per 2 – 8 darbo dienas (tikslus pristatymo terminas yra nurodomas prie kiekvienos prekės) nuo užsakymo/apmokėjimo momento. Jeigu dėl nenumatytų priežasčių užsakymo terminas pasikeičia – klientą apie tai informuosime asmeniškai telefonu arba el. paštu. 
  • Ramodashop.lt užsakymai pristatomi naudojantis „LPExpress” arba „Omniva” paslaugomis (klientas pasirenka pristatymo būdą užsakymo puslapyje). 
  • Kiekvienai siuntai priskiriamas unikalus sekimo numeris. Siuntų sekimo informaciją rasite žemiau. Sekimo kodas yra gaunamas į el. paštą tuomet, kai Jūsų siuntą yra išsiųsta. 
  • Užsakymai gali būti siunčiami ir į užsienio valstybes atskiru susitarimu (kreiptis el. paštu). 

 

Jeigu Jums prekė reikalinga tiksliai datai, prašome informuoti el.paštu info@ramodashop.lt iš anksto prieš suformuojant užsakymą ir prieš jį apmokant, kad įsitikintumėte, kad prekę galėsime pristatyti laiku. 

SVARBU 

Jeigu pristatymo metu pastebėjote, kad siuntinys yra pažeistas ar kitaip apgadintas turite teisę jo nepriimti. Kitu atveju pretenzijos dėl gautų prekių, kurios galimai buvo sugadintos pristatymo metu, gali būti nepriimamos. 

  

Pristatymo būdai 

Prekės pristatomos į Jūsų pasirinktą „LPExpress” terminalą arba per kurjerį (informacija kaip atsiimti siuntą iš terminalo). 

„LPExpress” siuntos sekimas 

  

Prekės pristatomos į Jūsų pasirinktą „Omniva” terminalą. 

„Omniva” siuntos sekimas 

  

Jeigu kilo klausimų dėl prekių pristatymo, grąžinimo ar keitimo – kreipkitės el. paštu: info@ramodashop.lt arba skambinkite telefonu +37063020004.